Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

ΒΑΣΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ, ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ


ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
ΒΑΣΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΣ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ – ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ .
 Ο  ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ 3 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ .
Α. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ
Β. ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟΣ
Γ, ΓΕΝΙΚΟΣ –ΤΕΛΙΚΟΣ
Α. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ
Είναι ο βασικός καθημερινός καθαρισμός ο οποίος χωρίζεται και αυτός σε  2 μέρη:
  1. τον καθαρισμό ρουτίνας(σκούπισμα ,σφουγγάρισμα, ξεσκόνισμα )
  2. εξειδικευμένο καθαρισμό ανά ημέρα (γυάλισμα ασημικών, καθαρισμός συσκευών, table de service κλπ.)
Β. ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟΣ
Είναι το σήκωμα του εστιατορίου το οποίο γίνεται σε μέρα τις εβδομάδας με την λιγότερη κίνηση πελατών , από δάπεδα , λουλούδια , έπιπλα , υαλοπίνακες, κλπ.
Γ. ΓΕΝΙΚΟΣ – ΤΕΛΙΚΟΣ
Αυτός ο καθαρισμός γίνεται στο τέλος τις σαιζόν . αφού καθαριστούν όλα τα σκευή και όργανα του εστιατορίου , αυτά τοποθετούνται σε κιβώτια στην αποθήκη .
Κατόπιν καθαρίζονται έπιπλα , απλίκες , φωτιστικά. Οι πίνακες σκεπάζονται με μεγάλα σεντόνια . τέλος καθαρίζεται ο χώρος .
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
-         ΞΗΡΑ ΤΡΟΦΙΜΑ 9-10ο C
-         ΦΡΟΥΤΑ – ΛΑΧΑΝΙΚΑ 9
ο C(ΑΠΟΘΗΚΗ)
-         ΚΡΕΑΤΑ – ΑΛΛΑΝΤΙΚΑ 1
ο C
-         ΤΥΡΙΑ – ΑΥΓΑ – ΒΟΥΤΥΡΑ 4-5
ο C
-         ΨΑΡΙΑ ΝΩΠΑ  1
ο C
-         ΦΡΟΥΤΑ – ΛΑΧΑΝΙΚΑ 4-5
ο C
-         ΚΑΤΑΨΥΞΗ -18 - -25
ο  C
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΠΟΤΩΝ
-        ΚΑΒΑ ΜΠΥΡΑΣ 5-7ο C
-        ΚΑΒΑ ΚΡΑΣΙΩΝ 12-14
ο C
-        ΚΑΒΑ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΩΝ 5-7
ο C
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ – ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ – MAISON
ΚΑΘΕΤΙ ΠΟΥ ΣΕΡΒΙΡΕΤΕ Η ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΣΑΣ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ Η ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΣ .
ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΙΝΕΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ. ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΣΕΡΒΙΡΟΝΤΑΙ ΠΟΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ.
ΕΙΣΤΕ ΕΞΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ .ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ :
1.     ΒΕΒΑΙΩΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΠΟΥ ΣΕΡΒΙΡΟΝΤΑΙ ΕΧΟΥΝ ΧΡΕΩΘΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ
2.     ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΥΠΟΔΕΙΞΗ Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
3.     ΒΕΒΑΙΩΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΠΡΑΞΑΤΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΑΝΤΙΤΙΜΟ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ
4.     ΟΤΑΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΡΕΣΤΑ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΔΙΣΚΑΚΙ
5.     ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ , ΣΚΙΣΤΕ ΑΜΕΣΩΣ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ , ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΥΠΟΔΕΙΧΘΕΙ . ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΑΜΕΙΑΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ ΧΩΡΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ .
6.     ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΜΗΝ ΠΑΡΑΛΕΙΠΕΤΑΙ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΕΑΝ ΑΦΗΣΕ Η ΟΧΙ ΦΙΛΟΔΩΡΗΜΑ .
7.     ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ . ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΔΙΝΕΤΑΙ ΕΚΠΤΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ ΤΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ.
8.     ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ Η ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΑΝΑΛΟΓΟ ΕΝΤΥΠΟ ‘ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ’ ΚΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ.
9.     ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ ΠΕΡΑΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ , ΕΧΟΥΝ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΙ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ .
 
ΕΜΦΑΝΙΣΗ – ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ
ΟΛΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΣΤΟ BAR Η ΣΕΡΒΙΡΕΙ ΠΟΤΑ Η ΦΑΓΗΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΦΙΝΕΤΣΑΤΟ ΚΑΙ ΜΕ ΕΥΠΡΕΠΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ .
ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥ BARTENDER ΚΑΙ BARISTA ΝΑ ΤΗΡΟΥΝ ΥΨΗΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΥ .
ΣΕ ΠΟΛΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ Ο BARTENDER ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΜΑΣ ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΕΡΒΙΣ .
ΒΕΒΑΙΩΘΕΙΤΕ ΟΤΙ Η ΣΤΟΛΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΣΙΔΕΡΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΟΥΚΑΜΙΣΟ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΘΑΡΟ.
ΝΑ ΦΟΡΑΤΕ ΜΑΥΡΕΣ ΚΑΛΤΣΕΣ ΚΑΙ ΜΑΥΡΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΠΑΝΤΑ ΓΥΑΛΙΣΜΕΝΑ .
ΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΠΛΑ , ΚΥΡΙΩΣ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΑΣ ΡΟΛΟΙ ΚΑΙ ΔΑΚΤΥΛΙΔΙ.
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΣΑΣ ΥΓΙΕΙΝΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΥΣΙΩΔΕΣ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΟ .
ΚΥΡΙΩΣ ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΗΝ ΚΑΚΟΣΜΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΘΕΡΙΝΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΣΩΜΑ ΙΔΡΩΝΕΙ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ .
ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΚΑΙ ΣΕ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟ BAR Η ΣΤΗ ΣΑΛΑ .
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΠΝΙΖΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΣΕΡΒΙΡΕΤΕ Η ΟΤΑΝ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ ΠΟΤΑ .
ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣΑΤΕ ΤΣΙΧΛΑ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΟΤΑΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΤΕ Η ΜΙΛΑΤΕ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ.
ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ ΛΟΓΩ ΤΙΣ ΦΥΣΕΩΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ , ΟΤΑΝ ΣΕΡΒΙΡΕΤΕ Η ΟΤΑΝ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ ΤΑ ΠΟΤΑ . ΒΕΒΑΙΩΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΘΑΡΑ.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΕΡΒΙΡΙΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ
ΔΙΝΟΥΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΟΥ .
  1. ΠΑΝΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΔΙΣΚΟ ΓΙΑ ΤΟ SERVICE, ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΟΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΣΕΡΒΙΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕΡΒΙΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΞΙΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ.
  2. ΠΑΓΑΚΙΑ ΚΑΙ ΓΑΡΝΙΤΟΥΡΑ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΠΙΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΛΑΒΙΔΑ .
  3. ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΜΕ ΤΡΟΠΟ , ΑΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΗ ΤΟ ΠΟΤΟ ΤΟΥ , ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΑΔΕΙΟ ΠΟΤΗΡΙ.
  4. ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΝΕΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΘΑΡΟ ΠΟΤΗΡΙ.
  5. ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ Η BAR ΑΠΟ ΠΕΡΙΤΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ Η ΠΟΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΥΧΝΑ ΤΟ ΤΑΣΑΚΙ.
  6. ΔΙΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΕ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ , ΠΑΝΤΑ ΑΝΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΣΕ ΔΙΣΚΑΚΙ Η ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΙΔΙΚΟ ΠΟΤΗΡΑΚΙ.
  7. ΟΤΑΝ ΣΤΟ BAR Η ΣΤΑ ΤΡΑΠΕΖΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΥΡΙΕΣ , ΠΑΝΤΑ ΤΙΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΜΕ ΠΡΩΤΕΣ, ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΥΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΘΥΜΟΙ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΦΟΡΤΙΚΟΙ.
  8. ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΙ , ΑΣΧΕΤΑ ΕΑΝ ΑΦΗΝΟΥΝ 1€ Η 10€ ΤΥΧΕΡΑ , Η ΕΑΝ ΠΕΡΝΟΥΝ ΕΝΑ ΚΑΦΕ Η ΜΙΑ ΣΑΜΠΑΝΙΑ . ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ , ΜΕ ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ , ΦΙΛΙΚΟ ΧΑΜΟΓΕΛΩ ΚΑΙ ΠΡΟΘΥΜΙΑ , ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΟΤΙ Η ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΙΚΗ.
  9. ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ , ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΦΑΣΑΡΙΕΣ ΜΕ ΠΕΛΑΤΕΣ , ΜΕΝΟΝΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΟΥΔΕΤΕΡΟΙ.
  10. ΝΑ ΜΗΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥ BAR ΓΙΑ ΤΗΝ ‘ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ’ ΜΙΑΣ ΓΛΥΚΙΑΣ ΥΠΑΡΞΗΣ .
  11. ΔΕΝ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ ΜΙΣΟ ΑΔΕΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ , ΑΝ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΩΙΝΟΥ BARMAN-BARISTA
Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥ BAR ΠΡΟΣΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΟΛΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ 5-10 ΛΕΠΤΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΟΥ BAR ΓΙΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΟΠΩΣ:
  1. ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ BAR (ΜΠΑΡΑΣ, ΡΑΦΙΩΝ, ΦΙΑΛΩΝ)
  2. ΑΝΟΙΓΜΑ ΨΥΓΕΙΩΝ , ΈΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΕΙΨΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ , ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΑΙΤΗΣΕΩΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ.
  3. ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΓΑΡΝΙΤΟΥΡΑ ΓΙΑ ΤΑ COCKTAILS.
  4. ΓΕΜΙΖΕΙ ΤΑ ΨΥΓΕΙΑ ΜΕ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ , ΜΠΥΡΕΣ , ΧΥΜΟΥΣ .
  5. ΕΛΕΓΧΕΙ ΕΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΩΣΤΑ . ΑΝ ΟΧΙ , ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟ ΤΟΥ Η ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΙΣ ΒΛΑΒΗΣ .
  6.  ΠΡΟΜΗΘΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΨΙΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ .
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΒΡΑΔΙΝΟΥ BARMAN-BARISTA
  1. ΔΙΝΕΙ ‘LAST CALL’ ΠΡΙΝ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΠΟΤΕ ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΟ SERVICE.
  2. ΟΛΑ ΤΑ ΣΚΕΥΗ ΤΟΥ BAR , ΠΟΤΗΡΙΑ , ΦΛΙΤΖΑΝΙΑ , ΣΤΑΧΤΟΔΟΧΕΙΑ , ΚΗΡΟΠΗΓΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝ , ΚΑΘΑΡΙΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΕΙ ΤΟΥΣ .
  3. ΑΔΕΙΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΝΕΡΟΧΥΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΩΡΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΣΚΕΥΩΝ (ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΗ ΜΕ ΣΑΠΟΥΝΙ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ – ΑΠΟΡΡΥΠΑΝΤΙΚΟ).
  4. ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΦΙΑΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ .
  5. ΒΑΖΕΙ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΦΡΟΥΤΑ , ΧΥΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ.
  6. ΓΕΜΙΖΕΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΑ ΨΥΓΕΙΑ ΜΕ ΜΠΥΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΩΜΕΝΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ .
  7. ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ ΤΑ ΨΥΓΕΙΑ , ΝΤΟΥΛΑΠΙΑ , ΑΠΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΤΙ.
  8. ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΑΜΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟ ΤΟΥ.
ΒΟΗΘΟΣ BARMAN-BARISTA – ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΣ
ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ BARMAN-BARISTA.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :
ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ , ΣΕΡΒΙΡΕΙ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΤΑ ΤΡΑΠΕΖΙΑ , ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΤΑ ΤΡΑΠΕΖΙΑ , ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΤΗΣ ΣΑΛΑΣ ΠΑΝΤΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ .
ΠΛΕΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΤΑ ΣΕΡΒΙΤΣΙΑ , ΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΠΟΤΗΡΙΑ ΤΟΥ BAR.
ΓΕΜΙΖΕΙ ΤΑ ΨΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΦΙΑΛΕΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου